Mona

Mona
@Nurann__
Birilerinin kalbine, iyi gelmeyi öğrenin. Yük olma işini, herkes yapıyor zaten.. -Cahit Zarifoğlu
Unutma, kendinden başka gidebileceğin bir yer daha yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Mona

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
29 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2026 22:50
·
2026 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
"Yerimizi boşaltsak da dünyaya yeni geleceklere yer açsak..."
"neyim yoksa, yerine sen varsın."
Bir insan kendini bir yere ait hissetmiyorsa. Ait olacak bir yeri yokmu? Bir kız çocuğunun en mutlu ve huzurlu bulduğu yer büyüdüğü yer yani babasının evidir. Söylentiler bunu gösteriyor.. olanlar bunu göstermiyor maalesef. Baba evi denilen yer bazen bir yük olduğunu, yabancı biri olduğunu hissettirir.. Böyle hissettirilen bir yerde büyüyen bir kız çocuğu ömür boyu bu histen kurtulamıyor. Çünkü bulunduğu her yerde kendini fazlalık olarak görüyor.. Otobüste oluşan kalabalıkta bile bir tek kendini fazlalık olarak  görür.  Ya da 6 kişilik olan bir asansörde bile kendini 7'inci kişi olarak görür...Ait hissedememe duygusu ne kadar da çok şeye neden oluyormuş..