Nuran Parlak

DAHA KÜÇÜK, DAHA DAHA KÜÇÜK Meğer bizi, biz Üçüncü Dünyalıları, biz Doğuluları , biz müslümanları ne yaptılar? Önce dinimizi, dilimizi, edebiyatımızı, düşüncemizi,geçmişimizi, tarihimizi ve aslında ırkımızı ve her şeyimizi aşağıladılar. Onlar bizi ikinci sınıf insanlar kabul ettiler. Karşılığında onlar kendilerini o kadar üstün , yüce ve değerli gösterdiler ve bütün çaba, davet, arzu ve mücalelemizin Batı'ya uşaklık etmek olduğuna bizi öylesine inandırdılar ki sonunda onlar gibi davrandık, onlar gibi hareket ettik, onlar gibi konuştuk ve onlar gibi yürüdük. Hatta bilgin eğitimlilerimiz Farsça' yı unutturduklarıyla övünmektedirler. Bu ne eşeklik?! Evet eşeklik de eşeğin alçak olduğunu söylemek anlamına gelmez. İnsan, şuursuzluğuyla, bilgisizliğiyle ve unutmasıyla bu kadar iftihar edebilir mi? Çok ilginç. Batılının dilini almakla, kendi dilini unutmakla ve bazı şeyleri bilmemekle övünüyor! Bu derece aciz ve zelil! Ali Şeriati Bilinç ve Eşekleştirme
Reklam
EY NEFSİM! KALBİM GİBİ AĞLA ve BAĞIR ve DE Kİ!.. "Fâniyim fâni olanı istemem.. Âcizim âciz olanı istemem.. Ruhumu Râhman'a teslim eyledim, gayr istemem, İsterim, fakat bir yâr-ı bâki isterim.. Zerreyim, fakat bir şems-i sermed isterim.. Hiç ender hiçim, bu mevcudatı umumen isterim." 🖤
Çalı kuşu
Kapalı bir mahzende sızan bir ışık parçası Yıkık bir duvarın taşları arasında açmış cılız bir çiçek, Her şeye rağmen bir varlık, bir tesellidir.. Reşat Nuri Güntekin.
Sanat-ı İlah'i
Kim Allah'tan daha güzel renk verebilir. (Bakara 138)