Nuray Eyüpoğlu

“Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu..”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zaten hep böyle değil midir; en asil ve en zengin ruhlar değil midir ki en gülünç yalanlara iman ederler.
Şimdi içimde yaşamaya mahkum olduğum dar ve karanlık kalenin adına "imkansızlık" derler.
"Cansız dediğimiz nesnelerin gönül çekimini duyduklarına inanıyorum."

Nuray Eyüpoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·524 syf.·
2026 4. kitabı
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma