-Cunku herkes yüreğinde kendi dünyasını taşır.
Dünyaya yönelik bakışımız, dünyanın kendisi değildir; bizim algıladığımız hâliyle dünyadır. Bir yerde mutlu olan insan her yerde mutlu olacaktır. Bir yerde mutsuz olan da her yerde mutsuz...
İmkansızlık ne garip bir kelime. "Sevmeye imkanım yoktu demeyiz" demeyiz hiç oysa. "İmkanlar el vermedi,okuyamadım,gidemedim" filan dediğinde biri, kulağa yakın geliyor ama "İmkanlar el vermedi, sevemedik birbirimizi" cümlesi ne akla yatıyor ne kalbe...