Şu an yaşamadığım her şeyi bir yerlerde zaten yaşadığımı idrak ettim. Aslında olmadığın biri olmayı hedeflersen bir şey başaramayacağını anladım. Bu yüzden kimsem o olmam gerekiyordu . Öğrenmenin tek yolu yaşamak, bu kadar basit
Unutma, her insan maceraya çağrıldı ama çok az insan bu aşamaya kadar geldi. Bazı insanlar fark etmeden senin ilerlemenden rahatsızlık duyar, çünkü onun korktuğu ve geri döndüğü yola çıkmaya sen cesaret etmişsindir bundan dolayı senin çabanı sabote edebilir, yargılayıcı davranabilir, hatta hoyratça küçümseyebilir