"...insan doğası gereği çıplak doğup çıplak ölüyordu ama üzerine giydiği giysiler, ruhunu ve kişiliğini, önceden belirlenmiş bu şekillere kurban ediyordu. Koşullanmalar üzerine kurulu eğitimlerden geçen insanlar kendini nasıl seçebilirdi ki."
”demiş ki belliydi bunun böyle olacağı, bir evde o kadar kitap oldu mu başım belaya girer.
Hiçbir şey yükleyemedikleri için kitap okumak diye bir suç icat ettiler. Cehaletin övgüsünü yapıyorlar.”