Hiç aç kalmamış bir insana:
- Açlık nedir? diye sorunuz...
Hemen size bunu anlatmaya çalışır. Tarifler yapar, tasavvurlar yapar.
Aç kalan insana:
- Açlık nedir? diye sorarsanız :
- Bilmem, der. Açlık şeydir... Açlık anlatılmaz ki... Açlık açlıktır işte...
Hatta bunu da söylemez. Sadece cevap vermeden yüzünüze bakar.