Tek kelimeyle harika bir kitaptı.
Visal Ahu Döngüsü sadece bir kitap olmadı bana; bazı hislerin kelimelerle de yaşanabileceğini öğretti.
Günün birinde herkes kendi Demir’ini bulma dileğiyle…
Zaten ben kitaplarına, kitaplarındaki adamlara aşık bir kızdım. Okuduğum o dünyalardaki adamlar öylesine güzel seviyorlardı ki o kadınları, böyle sevilmeler var mıdır ki diye geçiriyordum içimden.