Nurunkitaplarııı

Nurunkitaplarııı
@Nurdiyin
Ben güzel sevilmelerin insanıydım. Sevilmezsem kırılır, küser, solar giderdim.
Reklam
Zaten ben kitaplarına, kitaplarındaki adamlara aşık bir kızdım. Okuduğum o dünyalardaki adamlar öylesine güzel seviyor­lardı ki o kadınları, böyle sevilmeler var mıdır ki diye geçiriyordum içimden.
İnsan elinde ne yoksa onun eksikliğini çekiyor.
İnsan, ya çok sevdiğini saklar ya da hiç sevmediğini.
Küçücük bir kadındım. Kocaman bir adamın kalbine düştüm, büyüdüm.
Reklam