Şimdi nefsinle konuşacağın bir hikaye anlatacağım sana kâri . Nefsinin konuşacağı bir hikaye ... Sen de ki 'hayal' ben diyeyim ki 'muhal,imkansız'. Lakin şunu bil; ben inandım ki içimizde bunları düşündüren dahi nefsimizdir. Ve hatta şu anda içinde bir ses varsa ve 'Okuma bu kitabı ,bırak diyorsa sana inan ki o da nefsinin sesidir
Sustuğum şeyler var,
Hiç konuşamadıklarım,
Hiçbir zaman da konuşamayacaklarım..
İçinde kaybolduğum şehirler var,
Bir de;
İçimde kaybolup giden insanlar…"
Cahit Sıtkı Tarancı