Nur

Nur
@Nureroglluu
Kütüphane, dışarıdan kaçıp uygarlığa sığındığım bir yer gibi...
"Ben hariç herkes günlük güneşlik, üzerime yağan yağmurun ne olduğunu ise, anlayan yok..."
Reklam
"Gidenlerin ardından boşları toplarken her seferinde," Bu son" dedim, "bu son, bir daha ağlamak yok, bu son..."
"Beden üşüse çaresi vardı işte, eyvah ki ruh üşüyorsa..."
"En büyük ihanet alışkanlıklara yapılan ihanettir."
"Hepimiz konuşur, hepiniz gülerdik; fakat her gece yataklardan birinde gözyaşı döken biri mutlaka bulunurdu."
Reklam