Allah Teâlâ'nın, adına yemin ettiği kalemi tutuyorum. Cihat için yürüyecek ayaklarım var.Hakkı haykıracak dilim var. Allah'ın onca azametini görecek gözler taşıyorum .Kalbimle, beynimle ben bir insanım.
Gözyaşıyla mühürle
Ve uçur dileğini,
Kimsesizler kimsesi
O yapar gereğini,
Ya has kullar gönderir
Ya rahmet meleğini,
Hak sillesi yiyenler
Şaşırır feleğini,
Yeter ki sen yiğidim
Sağlam tut yüreğini...
Bestami Yazgan
Kölelik kalkmıştı.Pazarlara götürülüp satılan insan yok artık.Ama düşünmesi gerekeni düşünebilen de yok.Hangi kölelik kalktı, hangi kölelik geldi acaba?