Nursena

Nursena
@Nurgn
Benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir.
Sayfa 35
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nedense aklıma hep ölüm geliyor. Böyle ne kırık ne de anlaşılmamış gitmek istemiyorum.
Sayfa 39
İhtiyarlayacak olsam bile, seni bekleyeceğim.
Sayfa 33
Çok, belki de en çok bunu istiyorum. Ama insanoğlu ve hele benim gibi bir deli şair her istediğine, her zaman nail olamıyor.
Sayfa 33