dili basit ve anlaşılır fakat çeviri eserlerdeki isimler gerçekten bu anlaşılırlığın önüne büyük bir engel koyuyor. Çoğu zaman okuduğum yerleri tekrar okuyarak veya geriye dönerek bahsettiği bay-bayanın kim olduğunu anlamaya çalıştım. Sıkıcı bir yapıt olduğunu düşünmüyorum gayet akıcı.
Kitapta ise adindan da anlaşılacağı gibi bolca gurur ve ask var. Onun haricinde para,ün,evlilik gibi konular işlenmiş.
Kitaptaki karakterlerden tek derdi kızlarına koca(zengin) bulmak olan Bayan Bennet'in olduğu kısımları okurken gerçekten kitaptan bir karaktermişim de o yalaka dolu cümlelere bizzat şahit olmuşum gibi utandım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖