Çünkü kendini yalnızca kendi görevini gerçekleştirmeye adar, evrensel yazgının ona ayırdığından başka bir şey düşünmez, eylemlerinin kusursuz olmasına çalışır, çünkü yazgıdan gelen her şeyin iyi olduğuna inanmıştır; her insana ayrılan yazgı, ömür boyunca ona eşlik eder ve onun iyiliği içindir.
Her edimi, yaşamın son edimiymiş gibi yaparsan, bunu başarırsın; her türlü hafiflikten sakınarak, mantığın kuralından sapmaksızın, ikiyüzlülükten, bencillikten, yazgının sana getirdiği her şeyden hoşnutsuzluk duymaktan kaçınarak.
Dingin ve dindar bir yaşam sürmek için ne denli az şeyin gerektiğini göreceksin; çünkü tanrı bu ilkelere uyan birisinden artık başka hiçbir şey istemeyecektir.