Nur

Nur
@Nurkrbdk
Bir yolculuktu bu ve yolun sonunda Ulaşmak istediğim kendimdi Ataol Behramoğlu-Bir Yolculuktu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Şu da var Bütün acılara karşın Hayat İçimize bir nota bırakır ya En bitik günümüzde Direnme notasını Bir zarfa mı koyar Bir deniz çırpıntısıyla mı Savurur Yüzümüze" Leylâ Erbil
Şimdi artık okumuyorum da, hep içiyorum.İsteklerim,sevinçlerim yok oldu.Sonra karlarda yürüyorum. Eskiden okumayı öyle severdim ki.
Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan, Güneş kucağındadır, bilemezsin. Bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür, Ciğerinde kuruludur orkestra, duymazsın. Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın. Uçar gider, koşsan da tutamazsın... William Shakespeare
Şiir

Nur

, bir kitabı okumaya başladı
Füruzan
8.7/10 · 836 okunma