Nur

Geçmişine yapışıp kalmanın bedeli,geleceğinden olmaktır.
Psikoloji
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok kötü koşullara bile maruz kalsan,o kötü koşulların içerisinde iyi hissettiğin minik anlar vardır.
Duygu ve Düşünce
"Sen ne kadar iyi bir insan olursan ol, diğer insanların seni sevmek gibi bir zorunluluğu yok. Aynı durum diğerleri için de geçerli. Kimseyi sevmek zorunda değilsin. Böyle düşününce insan daha iyi hissediyor."
Psikoloji
Diğer insanların sevgisinden önce ihtiyacın olan şey, kendi kendine gösterdiğin sevgi ve anlayıştır.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Psikoloji