Ne yazık ki beynimiz kendisine gelen bilgiler konusunda seçici davranamaz.En özet haliyle sen ona ne verirsen o bilgiyi işler ve ona göre değişim gösterir.Yani sevgili Mavi,beynini hangi bilgi ve fikirlerle beslediğin ya da kimlerle sık görüştüğün aslında hayati derece de önemlidir çünkü beynin yavaş yavaş o fikirlere senkronize olur.
Ne garip değil mi,"düşünüyorum, öyleyse varım"aydınlanmasını yaşayıp 400 yıl sonra 'inanıyorum, öyleyse doğruyum"karanlığına şahit olmak gerçekten inanılmaz.