Zirveye ulaşmak büyük bir çaba ve özveri ister.Asla kolay değildir ama bir şekilde sabreder ve sahip olduğun gücü doğru kullanıp aydınlığa ulaşırsan göreceğin manzara vermiş olduğun tüm bu mücadeleye fazlasıyla değecektir.
Dopamin,Oksitosin,Serotonin ve Endorfin.Eğer yanlış kullanırsan hayatın boyunca esir kalırsın.Yok eğer doğru kullanırsan sonunda hakkın olan tacına kavuşursun.
Her ne kadar farkında olmasan da beynin var olan sistem tarafından âdeta esir alınmış durumda.Eğer bir şey yapmazsan , köle beyinli bir yetişkin olarak yetişmen için ne gerekiyorsa ona maruz kalacaksın.Ama sen bir köle olmak için doğmadın.