Nur

Geceleyin, karanlıkta gelip ateşimizi çaldılar.Çaldılar.İsteselerdi, onlara ateş verirdik.Ama çaldılar.İşaret yok; hiçbir zaman kurtulamayacağız.Ne demek istediğimi anlıyor musunuz? Onlara ateş verirdik.Ama gelip çaldılar.
Sayfa 209·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ateşin bir işlevi de,işaret veren dumanı havalara salmaktı.Ama ateşin bir işlevi daha vardı artık.Bir ocak olmak.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Bu adada en önemli şey ateştir.Çünkü,çünkü...
Sayfa 173·Kitabı okudu
Bilmediği bir dünyadan gelen bu korkunç saldırı, dişi domuzu deliye döndürdü;ciyak ciyak bağırıyor, kıvranıyordu.
Sayfa 165·Kitabı okudu
En büyük düşünceler,en basit olanlarıdır.
Sayfa 158·Kitabı okudu