Nur

İnsanlara kızmama imkân yoktu, çünkü insanların en kıymetlisi,en iyisi,en sevgilisi bana en büyük kötülüğü etmişti; diğerlerinden başka şey beklenebilir miydi?İnsanları sevmeme ve onlara takrar yaklaşmama da imkân yoktu;çünkü en inandığım,en güvendiğim insanda aldanmıştım.Başkalarına emniyet edebilir miydim?
Sayfa 187·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Benim bu insanlara ne lüzumum vardı?Beş on kuruş ekmek parası için bana tahammül edilebilir miydi? İnsanlar birbirinin maddi yardımlarına ve paralarına değil,sevgilerine ve alakalarına muhtaçtırlar.
Sayfa 186·Kitabı okudu
Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık âdeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsali idi.
Sayfa 185·Kitabı okudu
İnanmamak,inanamamak...Bunun ne kadar korkunç olduğunu her gün ,her an hissediyordum.Bu histen kurtulmak için yaptığım bütün hamleler boşa çıktı. Evlendim.Daha o gün , karımın bana herkesten daha uzak olduğunu anladım.Çocuklarım oldu.Onları sevdim, fakat hayatta kaybetmiş olduğum şeyi bana asla veremeyeceklerini bile bile...
Sayfa 184·Kitabı okudu
Bir insana bir insan herhâlde yeterdi.Fakat o da olmayınca?Her şeyin bir hayal,aldatıcı bir rüya,tam bir vehim olduğu meydana çıkınca ne yapılabilirdi?
Sayfa 183·Kitabı okudu