Ama o hiçbir zaman mutlu değildi, hiçbir zaman, hiçbir yerde; adım gibi biliyorum bunu: Ne "bilgelik kitaplarında" ne "bir atın sırtında" ne de "bir kadının kollarında" buldu "yeryüzü cennetinin" bütün tatlarını.
"Bir insan düşünmeyi öğrenmişse, ne konuda düşünürse düşünsün, hep kendi ölümüdür düşündüğü. Bütün filozoflar böyledir. Ölüm olduktan sonra, hangi gerçekten söz edilebilir ki?"