nur

nur
@Nursbookdiary
Çağların çok gerisinde
Ben hepsini düşünürüm, Yirmidört saat Ve seni düşünürüm, Karanlık, hırslı... Seni, cihanların aziz meyvesi, İlân-ı aşk makamından bir mısrâ, Yeşerip, kımıldar içimde, Düşer aklıma gözlerin...
Sayfa 27·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir ufka vardık ki artık Yalnız değiliz sevgilim. Gerçi gece uzun, Gece karanlık, Ama bütün korkulardan uzak. Bir sevdadır böylesine yaşamak, Tek başına Ölüme bir soluk kala, Tek başına Zindanda yatarken bile, Asla yalnız kalmamak.
Sayfa 20·Kitabı okudu

nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
5 günde okudu
·
2025 11. kitabı
Maksim Gorki
7.8/10 · 1.028 okunma
"Ne bakımdan?" diye sordu Suler, gülerek. "Sevebiliyorsun, ama seçmeye gelince - hayır hayır, yapamıyorsun, havadan sudan şeyler uğruna tüketeceksin kendini."
Sayfa 60·Kitabı okudu
İnsan gerçek yaşamın ne olduğunu değil, yaşam konusundaki kendi kanısını yazıyor düpedüz.
Sayfa 58·Kitabı okudu