" Çünkü şu an yapabileceğim en kötü şeyin ağlamak ve kızmak olabileceğine kanaat getirdim. Daha da beteri, bunlardan birini yapsam bile işe yaramayacaktı zaten. "
"Kaderinde olan insanı bulduğund, birbirinize çok yabancı bile olsanız, bilirsin ki bir adım sonrasında en yakınının o olacaktır. İşte o gün geldiğinde ve onu bulduğunda, ve aynılarını o da senin için hissettiğinde, bunları sana söylediğinde, aslında söylemeye çalıştığı şey sana aşık olduğudur. "