Yasak kitaplar okuyorum. Hükümet bunların okunmasını yasaklamış; çünkü bunlar yaşayışımıza, halkın hayatına ait ne kadar güzel gerçekler varsa onları anlatıyor...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Faşist bir kitabı okurken hiç ön yargılı yaklaşmadım. İnstagramda ne zaman bir kesit paylaşsam spam yedim. İdeolojilerin dahi özgürlüğü olmalı. Neyse, daha önce Hitler'in ressamlık yaptığını ve resim konusunda ciddi yeteneği olduğunu duydunuz mu? Bana göre ideolojisi ne olursa olsun bir kişiyi tanımak için mutlaka otobiyografisi okunmalı. Kitaptaki siyasi düşüncelerini, özellikle yahudi konusundaki sert tavrını ve yaptıklarını bu kitaptaki düşünceleriyle daha iyi anladım. Ve hak verdim. Bir kişiyi eleştirmeden önce sebeplerini mutlaka bilmeliyiz. Kitap farklı bölümlerden oluşuyor. Çocukluğundan Münih yıllarına, dünya savaşı yıllarından geleceğe yönelik düşüncelerine kadar birçok bölüm var. Kitabın dili ciddi ağır. Bazı yerlerde okurken beyin hüclerim dövülüyor gibi hissettim. Farklı yaşlarda tekrardan mutlaka okunmalı. Iyi okumalar.
Ne var ki namuslu insanların sayesinde parlementoya giren bu adamların (yalancı yöneticiler) siyaset yapmaktan anladığı şey "sağmal inek" yerine koyduğu halkı kendisinin ve ailesinin çıkarı uğruna sonuna kadar kullanmak olacaktır.