Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sıkıldım.. Ayıp olmazsa Ahmet abi evet hem de çok sıkıldım. Sırf yarım bırakmamak için devam ettirdim. Kitap yarısından sonra daha çok akıcı olmaya başladı da anca öyle bitirebildim.
Kitabı okurken yer yer tebessüm ettiğim anlar oldu. Özellikle halanın dirildiği yerler güzeldi. Şunu sormak isterim ki SAE kurulurken geçtiği süreçler, kişiye verilen ünvan sebepli gösterilen saygılar, yeni bina inşa edip fazladan oda yapıp sırf oda boş kalmasın diye personel bulmak, basit maksatlı kurulan bir işletmenin sırf kurucusunun bu işletmeye verdiği değerle o işletmenin yücelmesi vs vs yani isletmesini pazarlaması... bunların günümüzde de olma ihtimali?
Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...
Kendimi hayata Yeniden başlamış sanıyordum. ve bu hisle dünyanın en muntazam insanı gibi yaşıyordum içimde müthiş bir gayret uyanmıştı. Dağlar devirmek istiyordum.