"Evet mutlu aşk yoktur,tek kişilik bir trajedidir aşk.
Öbür türlüsü vuslatla gelen keyiftir, dinginlik ve huzurdur,güvenli bir limanda demirlemektir...
"Gurur duyacağınız bir şey yoksa da,utanç duyacağınız bir şey olmasın en azından hayatınızda.Yoksabu şey,taşıyamayacağınïz kadar ağır gelir ve onun altında ezilirsiniz"