Sıla Çevik

Sıla Çevik
@Nyx_00
Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.
İnsanların ahmaklıklarını,kötülüklerini gereğince çabuk unutamıyorum ya da bana yönelik kabalıklarını. Kimse duygularımı kolay kolay kışkırtamaz. Yaradılışım için kinci diyebiliriz belki... Birinden bir kez soğuyunca ilelebet soğurum.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!
Sayfa 58·Kitabı okudu
Elizabeth'inizin resmine gelince, işte onu yaptırmaya kalkmamalısınız çünkü hangi ressam o güzel gözlerin hakkını verebilir?
Sayfa 56·Kitabı okudu
Ama pek azımızda cesaret verilmeden gerçekten âşık olacak yürek vardır.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Gurur ve gösteriş farklı şeyler,ama sık sık aynı anlamda kullanılıyorlar. İnsan gösteriş düşkünü olmadan gururlu olabilir. Gurur daha çok kendimizle ilgili görüşümüze bağlıdır, gösteriş ise bizim hakkımızda başkalarına ne düşündürtmek istediğimize.
Sayfa 20·Kitabı okudu