"Bir kadının namusunu kaybetmesinin geri dönüşü yok... tek bir yanlış adım kadının dünyasını karartıyor... kadının iffeti güzel olduğu kadar kırılgan da oluyor...karşı cinsin değersiz mesuplarına karşı davranışları ne kadar dikkatli olsa azdır."
Sık sık kendi kibrimizden başka bir şey değildir bizi aldatan. Kadınlar hayranlığı olduğundan daha anlamlı sanıyorlar.
"Erkekler de anlamlı olmaması için çalışıyorlar."
Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor