Unutmak istiyorum seni, hıçkıra hıçkıra ağlayarak
Kaybolursun belki, akar gidersin göz yaşlarımda
Hafızamdan gider misin?
Ya yüreğimden?
Bilmiyorum ama ağlamak istiyorum.
Tüm sıkıntılarımı götürmek için bahanem olur musun?
Yoksun ama yinede sana soruyorum