Güven duygusunun zor bulunduğu ve güvenmenin zor olduğu bu çağ.
Eskiden basite indirgediğimiz hatta önemsemediğimiz bütün o güzellikler ve güzel duygulara hasretiz artık.
Umut hep vardır. Hep öyle derler. Söylemenin ötesinde biz o güzellikleri yaşatmazsak, biz o duyguları yaşamazsak. Tüm o umutlar yok olacaktır.
İsimsiz...