Tabi bendeki çok daha eski, belki 1.belki 2. baskısı. Bu kitabı okuyana kadar sadece tommiks, teksas ve red kit okurdum. Bu kitapla ben kitap deryasına girdim.kitap okumanın bana,nasıl keyif verdiğini öğrendim. Tabi bu ansiklopedi bitince rahmetli Trevanian ın şibumi si geldi...