Şu müslüman olmayanların, müslümanlara, müslümanlığı anlatması kadar aşağılık bişi yok sanırım. Dikkat edin, amerikada bir hristiyan müslüman olur, ilk işi hemen ya müslümanlığı yada hz.muhammedi anlatan bir kitap yazar..yahudiler zaten hiç elini çekmedi bizim üstümüzden. 2.kitabı zor bitirdim, belki özür dilemiştir diye son kitabını aldım ama ortasına kadar anca geldim. Gereksiz ama içinde islam, seks ve yahudi olunca çok satar