"Yaşarken çok ağlamak istediğim zamanlar oldu.Başaramadım.Göz yaşlarımı içimde tuttum.Ağlamaya başlar da duramazsam diye korkardım,taşarsam,kendimi bir gözyaşı şeklinde bulur ve boğulursam diye."
#k:3193Kitabın sonu biraz garipti,Kinyas'ı anlayıp Kayra'yı mı suçlamak gerek yoksa Kayra'yı terkettiği için Kinyas'ı mı suçlamak gerek.. Ya da ortada hiçbir suçlu yok mu? Hayatlarının bir dönemini kaybolmuş gibi geçiren iki insan ve iki farklı son..