Röntgenci Hanım

Röntgenci Hanım
@Ofbeyeterrr
Bir kahraman olduğunuzu inkâr etmeye kalkıştığınızda şanınız iyice yürür, üstelik size bir de alçakgönüllülük payesini verirler. Söylediklerine göre, kahramanların en yüce erdemiymiş bu.
Sayfa 80 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha mı iyi olurdu, yoksa daha mı kötü? İnsan hâlâ soluk alıp bu soruyu sorabiliyorsa, bu türlüsü pek de fena olmamış demektir.
Sayfa 79 - YKY·Kitabı okudu
İyi bir dava uğruna kötü çocuk olmak, insanın başına çok şık gelmez.
Sayfa 77 - YKY·Kitabı okudu
Bir başkası olsa, derler ya, "içini döktüğü için" rahatlardı. Ben rahatlamadım! Öfkeliydim, kendime karşı öfkeliydim. Bana hep böyle olur. Kelimelerin tadına unutacak kadar uzun süre susarım ve birden bent yıkılır, içimde ne varsa, tuttuğum ne varsa boşaltırım, bitmez tükenmez bir gevezelik başlar; daha çenemi kapamadan pişman olmuşumdur bile.
Sayfa 55 - YKY·Kitabı okudu
Kaderin hikmetinden sual olunmaz.
Sayfa 54 - YKY·Kitabı okudu