Röntgenci Hanım

Röntgenci Hanım
@Ofbeyeterrr
Hayat, insana bıkkınlık verecek kadar uzun değildir.
Sayfa 109 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O anda kendi kendime "onu seviyorum" demiyordum. Ne kendime ne de tabii ona. Yaşlı bir beyefendinin böyle konuşması belki gülünç gelecek. Delice aşkın bütün belirtileri vardı bende, ama kelime bir türlü gelmiyordu. Sanırım böyle anlarda sizinle alay ederek hatta kötü niyetle bile olsa "âşık" kelimesini telaffuz edecek bir sırdaş lazımdır, soruyu kendimize de soralım diye; çünkü o zaman cevap kesindir.
Sayfa 95 - YKY·Kitabı okudu
Savaş kimi insanların zekâsını ve enerjisini harekete geçirir. Bazen iyi yolda. Ama genellikle kötü yolda.
Sayfa 87 - YKY·Kitabı okudu
"İçimi kemiren bir ur olsa, onu da mı seveyim etimdendir, kanımdandır diye?"
Sayfa 87 - YKY·Kitabı okudu
Sevdiğimiz biri öldükten sonra bir an gelir, görüp duyduğumuz her şeyin sadece bir kâbus olmasını hayal etmez miyiz?
Sayfa 85 - YKY·Kitabı okudu