OguzHKilic

OguzHKilic
@Ogu_
Reklam
Duydum seni yine; şükrolsun Kıyısında oturduğun deniz, dinginliğin alameti Gün batımının rengi sensin Engebeli bir yol bu, bir yakamoz gibi titriyor kalbin Kıyıda, köşede, gölgede ne varsa benim Işık nasıl vuruyor yüzüne sahi, meraktan gebereceğim
'' Işığın vurmadığı tüm karanlık benim. ''
Hala çizip çizip atıyorsunuz, neden hep çizip çizip atıyorsunuz? Sen de aynısı yapıyorsun. Çünkü ben öğrenmeye çalışıyorum. Ben de öğrenmeye çalışıyorum. Neyi? Resim yapmayı. Siz zaten biliyorsunuz. Hayır; ben başkalarının nasıl resim yaptığını biliyorum; benim Cevat'ın nasıl resim yaptığını öğrenmem gerekiyor. Başkaları gibi çizseniz olmuyor mu? Çok beğendiğiniz başka ressamlar gibi. Hayır. Neden? Çünkü, çünkü.. Başkalarının çizdiği çizgiden gitmek özgürlüğüme dokunuyor.
Reklam