OguzHKilic

OguzHKilic
@Ogu_
Reklam
Hala çizip çizip atıyorsunuz, neden hep çizip çizip atıyorsunuz? Sen de aynısı yapıyorsun. Çünkü ben öğrenmeye çalışıyorum. Ben de öğrenmeye çalışıyorum. Neyi? Resim yapmayı. Siz zaten biliyorsunuz. Hayır; ben başkalarının nasıl resim yaptığını biliyorum; benim Cevat'ın nasıl resim yaptığını öğrenmem gerekiyor. Başkaları gibi çizseniz olmuyor mu? Çok beğendiğiniz başka ressamlar gibi. Hayır. Neden? Çünkü, çünkü.. Başkalarının çizdiği çizgiden gitmek özgürlüğüme dokunuyor.
İbrahim
İbrâhîm İçimdeki putları devir Elindeki baltayla Kırılan putların yerine Yenilerini koyan kim Güneş buzdan evimi yıktı Koca buzlar düştü Putların boyunları kırıldı İbrâhîm Güneşi evime sokan kim Asma bahçelerinde dolaşan güzelleri Buhtunnasır put yaptı Ben ki zamansız bahçeleri kucakladım Güzeller bende kaldı İbrâhîm Gönlümü put sanıp da kıran kim Asaf Halet ÇELEBİ
Ne kadar kendi oldu insan, o kadar başka.