Hala çizip çizip atıyorsunuz, neden hep çizip çizip atıyorsunuz? Sen de aynısı yapıyorsun. Çünkü ben öğrenmeye çalışıyorum. Ben de öğrenmeye çalışıyorum. Neyi? Resim yapmayı. Siz zaten biliyorsunuz. Hayır; ben başkalarının nasıl resim yaptığını biliyorum; benim Cevat'ın nasıl resim yaptığını öğrenmem gerekiyor. Başkaları gibi çizseniz olmuyor mu? Çok beğendiğiniz başka ressamlar gibi. Hayır. Neden? Çünkü, çünkü.. Başkalarının çizdiği çizgiden gitmek özgürlüğüme dokunuyor.