Bir hususta pekala diyet ödeyen adamın sözlerinin haklı olduğu yıllar sonra ortaya çıksa ne olur? Bedel ödenmiş, kaymağını yiyen yemiş, konfora karşı emek kaybetmiştir. Bir kurum yıllarca yerinde saysa ve iş çalışan tarafından değersizleştirilse ne olur? Yoksa çalışan mı işveren tarafından önce değersizleştirilmiştir? Yönetim erki denetlemek hususunda boş mu vermiştir? Ne menem bir iştir? İşi icra ederken kurumsallığın nobran mesafesi ile onun dışında geçen yıllara değin, dost ahbap ilişkisinin, başka başka meselelerde en uçtaki samimiyeti, bana kalırsa toplumsal bir hastalığın bize sirayeti idi.