Hani, bir süre sonra tat vermiyor ya eskisi gibi bazı şeyler
İlk günkü gibi acıtıyor ama ilk günkü gibi mutlu etmiyor ya bazen
Değer verdiğimiz şeyler, anılar, insanlar..
Sen benim günbegün gözümün önünde kaybettiğim mücadelemsin.
Fark etmiştim bir zaman sonra.
Bir gün geldi mesela, yanımdayken ellerin üşüyordu, bu acıtıyordu.
Sonra saçlarımda eskisi kadar ellerini gezdirmemeye başladın ve bu daha çok acıtıyordu.
Sen beni bir çocuk gibi yatırmıyordun omzunda,
Bu çok başka bir acıydı.
Ardından küçük tartışmalar başladı, klasiktir ya bunlar,
Tıpkı cenazenin mezara kadar aldığı yol gibi.
Benimleydin ama benim değildin... sanki..
Benimleydin ama beni sevdiğini söylerken ellerin jiletti, sesin intihar.
Yanımdaydın ama sana her baktığımda kendi infazımı görürdüm gözlerinde.
Benimleydin ama benim değildin... sanki...
Benimleydin ama benim değildin... sanki...