Bugün sizlerle bu konuyu ele almak istiyorum.
PKK gerçekten silah bıraktı mı?
Yoksa farklı şeyler mi yaşandı?
Kendi görüşümü sizlerle paylaşmak istiyorum:
Ben, PKK terör örgütünün silah bıraktığını düşünmüyorum.
Aksine, silah bırakmak zorunda kaldığını düşünüyorum.
Peki neden böyle düşünüyorum?
Suriye-İsrail sınırında bazı örgütlerin İsrail adına çatıştığını gördük.
Bu, İsrail’in Ortadoğu’daki örgütlerle temas kurduğunun açık bir göstergesidir.
Benim nezdimde İsrail, PKK ile masaya oturdu ama istediğini alamadı.
Çünkü PKK, İsrail’in Arz-ı Mevud planları içinde yer alan, bizim ana yurdumuz olan Güneydoğu’dan vazgeçemedi.
PKK, “Kürtlük” adı altında duygu sömürüsüyle beslenen bir örgüt olduğu için, İsrail’in bu planına dahil olamadı.
Dahil olsalardı, Güneydoğu’daki Müslüman kardeşlerimiz etnik kimliklerini bir kenara bırakıp Müslümanlık kimliği altında birleşecekti.
Bu da PKK’nın kendi varlığını bitirecek bir gelişme olurdu.
İşte bu yüzden, PKK'nın silah bırakmak zorunda kaldığını düşünüyorum.