Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
*Baban için de olsa 2 dakikanı ayır ve dinle* twitter.com/hmzaydg/status/...
Reklam
Çaresiz hissettiğinde gökyüzüne bak!
Bir şehit annesinin sözü! "Şehidin helvası sizin ocakta , kavrulmadığı sürece, size hep tatlı gelecek...! 🇹🇷🇹🇷
.....Emeklerken vazgeçtim büyümekten, ayağıya kalkmaktan ne de olsa düşücektim , ne de olsa kanayan dizlerimi annemden başkası öpmeyecekti, büyüsem düşücektim düşe kalka öğreneceksin diyecekti babam. Hem büyürsem sana aşık olacaktım sen beni tanıyana kadar sevecektim tanıyınca vazgeçecektin bir de gözden düşücektim nasılsa düşe kalka belki de beni unutana kadar sevecektim yada unutacak kadar sevecektim ne olsa da büyük bir çocuk olacaktım sadece....

Özge inaç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·237 syf.·
15 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Mehmet Rauf
7.5/10 · 50bin okunma
Reklam