.....Emeklerken vazgeçtim büyümekten, ayağıya kalkmaktan ne de olsa düşücektim , ne de olsa kanayan dizlerimi annemden başkası öpmeyecekti, büyüsem düşücektim düşe kalka öğreneceksin diyecekti babam. Hem büyürsem sana aşık olacaktım sen beni tanıyana kadar sevecektim tanıyınca vazgeçecektin bir de gözden düşücektim nasılsa düşe kalka belki de beni unutana kadar sevecektim yada unutacak kadar sevecektim ne olsa da büyük bir çocuk olacaktım sadece....