Belki de tükenmişimdir .Bir şeyler yapacak,bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur.Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır.Beni bana geri vermek istiyorumdur.
Özür dilemek ,teşekkür etmek,ilk adımı atmak ,gerektiğinde Altan almak ,anlayışlı olmak sizi ezik biri yapmaz,egosuz sevip değer verebilen güzel bir insan yapar …
“ Anonim “
👍🏻🫶🏻💐💗