HANOK

HANOK
@OkanHan
Henüz anlatacak kadar tanıyamadım.
Neliğin üzerine..
Belki de yoksun! Ama senin bir kitabın içine sığmayacak kadar özel bir şey olduğunu düşünüyorum. Sana uzun zamandır "tanrım" demedim; ama görüyorsun ya tanrı ismini nasıl kutsuyorum. Samimiyetimden şüphe edecek olsaydın tanrı olamazdın. Ben, olabiliyorsam kâfi, sen de öyle...
Felsefe
Ülkücü Kız` isimli okura yanıt verildi
HANOK
Paylaşacağım yazılar genelde şahsi fikirler olacaktır.