gerrok

Tolstoy diyor ki: “Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karşımdasın işte… Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni. Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Kalbime gömdüm sözlerimi, ceset torbası oldu yüreğim. Tıkandığım o an, elimi nereye koyacağımı şaşırdığım o an işte, aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim. Ellerim boşlukta, ben darda kaldım. Ellerim buz gibi, ben harda kaldım. Bir senfoni vardı kulağımda çalınan, bitti artık hepsi… Köşeme çekildim, hani hep kaldığım köşeme. Bakış açım belli oldu yine. Geride kalan, ardından bakar gidenlerin. Bir meltem olacak rüzgarım dahi kalmadı benim. Dağlara çarptım her esişimde. Yollara küfrettim her gidişinde. Demiştim sana hatırlarsan: “Önemli olan ‘zamana bırakmak’ değil, ‘zamanla bırakmamak’tır…” Şimdi bana, geçen o zamanın onulmaz sancısı kalır. Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim… Nazım Hikmet Ran
Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var... Sabahattin Ali
Bakıyorum kepenkleri olmayan küçük pencereden koca şehre Serilmiş üstüne yorgan misali beyaz örtü Görebiliyorum ince sokak lambasının atından her yer ucu bucağına Bakıyorum varmı benim gibi bir ahmak daha Yanlız değilsin bende varım demek için ona Anlatmak istiyorum çözümü olmadığının herşeyde doğruyu aramanın Söylemek istiyorum düşünmenin seni daha mutlu etmeyeceğini Beklemenin anlamsız gidenin seçeneğinin olduğunun Senin için Kurtuluşun günü bitirmek olduğunu Herkes üstüne düşeni yaptı, güneş battı , çekildi herkes yatağına Belki yatak kuş tüyü yastık ipekten değil ama Kimi derdini yastık, kim aşkını yorgan yapıp serdi üstüne ve kabullendi mutluluğun mümkün olmadığını Sende bırak ,bırak kendini uykunun kollarına ya sabaha yada sonsuza kadar Yada yakıp bir sigara düşün apansız gecede ,sabaha kadar Ama bekleme sonunda karanlık geceden aydınlık sabahı . Çünkü olmadı bugüne kadar ...
İnsan altından kalkabilecek bir hayat yaşamalı .