gerrok

Hem zaten geleceği kuran ,geçmişe dönük özlemlerimiz değil de nedir ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tutkularımız , tabiatı gereği geçicidir, ne şiddette olursa o kadar kısa sürer . Takıntı haline gelen ihtiraslar haricinde , tutkuların sıklığı, düzenli bir çabanın yerini tutabilecekleri anlamına gelmez .
" Bizler müzisyenleriz, Hayallerin hayalini kuranlar , Issız dalgakıranlarda gezinenleriz , Tenha kıyılarda oturanlar ; Biziz mağlup olanlar, Vurup kapıyı çıkanlar, Solgun ayı ışığı üzerine vuranlar Lakin yine biziz çomak sokanlar Şu feleğin çarkına sonsuza kadar..."
BİTİRMEK İÇİN YARINI, BAŞKASINA ANLATMAK İÇİN BİTİRMEYİ BEKLEMEYECEKSİNİZ.