Sen öğren diye yaşattı hayat sana hepsini.
Bunca çaba, onca hüzün hiçbiri boşuna değildi.
Sen bil diye…
Sen gör diye…
Sen anla ki tekrar hata yapma diyeydi.
Neden hala umudun yok sanıyorsun?
Neden hala üzülmekten vazgeçip toparlanmayı düşünmüyorsun?
Sen öğren diye yaşattı hayat sana hepsini.
Bunca çaba, onca hüzün hiçbiri boşuna değildi.
Çünkü öğrendin…