📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şahsen benim “çok fazla” not aldığım bir kitap oldu. Kitap, toplum normlarının epey aksine olabilecek bulguları sunuyor. İnsan, çok eşli atalardan evrimleşmesiyle anatomik olarak da çok eşli türlerin izlerini taşıyor. Ancak tarımın gelişmesiyle insanlık tek eşli düzene geçti, fakat bu da bize tam uymuyor. Kitap, bu özelliklerimizle kavga etmemiz yerine bunun üzerine kurulabilecek bir yaşam stilinin var olabileceğini söylüyor.
“Erkeklerin çoğu, yıllarca evli kalmadan -çocuklar, ortak mülkiyet, ortak arkadaşlar ve sadece paylaşılmış geçmişin getirebileceği bir tür aşk ve cinsellikle, hayatın gayet karmaşık hale gelmesine gani gani yetecek kadar süre- toplumun talepleriyle kendi biyolojilerinin talepleri arasındaki çatışmayı tam olarak kavrayamazlar.”