Kremlin Kızıllarına sorarsanız:
⁃ Gerçek demokrasi bizimkidir, derler.
Mussolini' ye göre gerçeği Faşist demokrasisi idi,
Hitler ise, hayır benimkidir, derdi.
Siz Churchill'in hiç İngiltere'de demokrasi olduğundan
bahsettiğini duydunuz mu?
Siz de yalnız iktidar, bizde demokrasi vardır, derse şüpheye
düşmek için daha iyi misal ister misiniz? Demokrasi ya olur, O zaman var mı yok mu sorulmaz bile. Yahut olmaz. Muhalefet
"Ver!", iktidar "'Var!" der, bir didişmedir, gider.
Biz neredeyse bir buçuk asırdan beri demokrasi kızı ile
Nişan bozup duruyoruz. iki yüzer yaşına bastıktan sonra mı gerdek sefası süreceğiz acaba?